KVÄLLSINLÄGG

Hej :)
Dagen har varit ganska lugn, först skolan :)
Hade konsthistoria, idag var det nästan intressant fast jag hatar historia ! :D
Sen mat, eller jag hoppade över maten, urk för sjukhusmat -.- (vi äter vi HVC)
Lagade klart powerpoint presentationen om jennifer, så var det dags för modersmål i gymnasie :)
Hahha vår lärare är så rolig :D
Sen tillbaka till konstskolan, visade min powerpoint presentation åt de andra :)
Sen tillbaka till gymnasiet för finska :) Hahha, kul lärare även där :D
Sen hem :D

Imorgon har jag bara en lektion, matte. Så sovmorgon för min del om inte jag åker in till stan med mamma på morgonen :D



Kommentarer
Postat av: nan bara :)

just så sovmorgon i morro :D he ir ju no liti överdrivt lyxigt he :D Tå vissa gar i skola och sveittas och lär se nating så sover ty ^^

mm m :) men cute pic :)

2009-08-27 @ 22:22:26
Postat av: karoliina

ända rätta :D ja kan allt reij så :D

2009-08-27 @ 22:24:57
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0