RÖSTA!

Nu är det såhär att jag är med i en design tävling för seppälä. Det går ut på att man ska designa en egen tröja.
Å vinnande tröjan trycks och säljs i seppälä affärerna, nu är det så att jag ligger ganska mycket under de ledande ;D

Så om ni är gulliga så skulle ni kunna gå in
här.
Tryck på "ÄÄNESTÄ TÄTÄ", går att rösta 10 gånger/dag.
(altså trycker ni 10 gånger ;D)
Jag är jätte glad om ni röstar på mig !
Och överlycklig om ni går in flera gånger och röstar på mig ! :D
För som sagt så går det att slänga 10 röster per dag :)

Tack till er som orkar slösa er dyrbara tid ! :D

Det tar bara en liiiiten stund, det är jag väll nog värd ? :D

Här är min design, okej kanske inte en 10 poängare, men rösta ändå :D



förstår inte hur den svarta kanten kom dit, men jag orkar inte ändra ;D


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0