RUBRIK

Kom hem från beachen för kanske en timme sedan (?).
Var där med Jenni, Isabella och Sabina :) Vi hade skoj !
Dock blåste det så mycket så det kändes inte att solen skulle ta på alls, och var ganska kyligt mellan varven.
Men nu bränner det över hela kroppen för jag bränt mej, när ska jag lära mej att använda solskydd ? Ajaa, men skit man får ta.
Det var riktigt trevligt, eller jag var osocial och satt och läste twilight. Är så inne i den nu så det är svårt att sätta ifrån sig boken !


Föresten så har jag köpt ett nytt objektiv ! :D Det är super tycker jag, kunde ju nästan inte zooma med dett förra för det var bara 18-55. Det nya är 55-200 :) tänkte ju köpa ett macro, men köpte ett zoom ist :D hahah :D


Så har jag blivit tvungen att börja köpa skolsaker. Har köpt häften, pennor, mappar osv...
Här är ett ED HARDY häfte jag köpte :D tkr det är snyggt ;D jag <3 ed hardy

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0