HUNGRIG

Ohh, jag är så hungrig och jag först mat om en timme.
Har skrivit konsthistoria prov imorn, hahha gick skit. Men jag kanske får godkänt om jag har tur.
Lagar ju kortfilm, så vi ska ti Jakobstad och filma lite, mamma ska köra oss dit.
Sen kanske jag ringer åt mormor och morfar och går dit tills mamma slutar i jobbet.
Har matematik prov imorgon, jobbigt. Men nog ska jag väll klara av det också..
Har hursom haver varit en jobbig vecka. Men hoppas nästa vecka är lugnare, och veckan efter det har vi jullov (y)
Hur nice är inte det..

Ajaa men tråkigt inlägg, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och läsa lite bloggar.

Föresten vet någon var man köpa vitamin well någonstans nära mitt?
Alla säger det är så gott, så varför inte testa, nyttigt är det meningen att också vara..


Pusshej

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja tror de finns vi city market :b

2009-12-10 @ 20:09:52
URL: http://jefr.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0