INTEKUL

Uschfyblä.
Jag låg och sov som bäst. Så ringer min telefon, jag svarar. Så var det Jonna som ringde och sa att vi skulle ha läs- eller hörförståelse i finska som jag tenttar, men när vi har nått sepciellt måste jag vara med. Men jag hade inte fått någon förvarning att vi skulle ha. Så fårgade jag när vi skulle ha det, och Jonna svarade att nu.
Men jag sa att jag inte hinner dit så hon fick säga att jag inte kommer. Undrar hur det går med mitt tenttande nu.
Sen hann jag nätt och jämt till bussen, jag hoppade av vid novia för att hämta min cykel, frös röven av mig när jag cyklade till gymnasiet.
Kom in till gymnasiet, slänger en titt på tv:n och ser att 11:50 då jag ska ha modersmål så har vi samling. Så jag kom i onödan till skolan med klockan 10 bussen. Altså har jag inget att göra till 13:20. Underbart.

Ända positiva som hänt idag var att busschaffören var snygg och ung, plus att han flörtade lite.
Busschafförer är alltid gammla, och tråkiga. Men inte dagens inte.

Åhh nu ska jag ringa åt någon och fråga vad de gör.
Pusshej

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0