LETITSNOWLETITSNOWLETITSNOW

Men efter julafton får snön gärna vara borta och minst 20 grader varmt tack :)

Idag har jag städat, pynttat farmors julgran, sen ringde jag mirva och frågade om vi skulle ta en tur med hästarna på åkern. Hon satt redan på hästryggen så jag skyndade mig till stallet, in med hästen och laga honom klar.*

Både papric och Tornado var till sig på åkern hahha.
Lite bockningar kom nu som då och Tornado frustade helatiden, hahha tönt.
Mysit att galopera i snön :D

Måste fråga mirva om hon kan rida nångång igen och jag får fota, skulle säkert bli übersnygga bilder.

Här kommer lite bilder tagna under åren av Tornado och Papric.



Tornado och jag typ sommaren -07 ?


Längesen..



Tornado :D sommaren -07 tror jag



Mirva och Papric på träning :)


Papricus å mirva på Paavos träning :)



Papric :)

Nej nu måste jag faktiskt börja avverka min to-do-list.. massor med saker ska vara klara tills imorogon..
Städa, paketera, vika kläder, städa mera... och så ska jag komma ihåg att titta på greys :D

Pusshej


Kommentarer
Postat av: mirva

nåå gulla :) papric då ;D

2009-12-23 @ 17:11:05
Postat av: Karoliina

;D

2009-12-23 @ 20:25:12
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0