SURELYNOTTHEBESTCOLORSTHATYOUSHINE

Sitter med färg i håret, hade fått sån konstig färg så det var dags att färga det igen :)
Kommer före och efter blider imorgon kanske ;D

Mamma: Jaha då tog färgen slut
Karoliina: Jaha nämen det gick ju snabbt, vad bra.. hur länge ska det vara i?
Mamma: Ehh men jag har inte lagt färg i hela håret, färgen tog slut

Jess, underbart.. men vi försökte fixa det så gott det gick.
Vi tänkte inte att mitt hår skulle ha växt så mycket, förr räckte det hur bra som hellst med en burk färg..
Ajaa men vi hoppas jag vågar gå ut efter dethär :) hahah

Hmm, när jag tänkte vad jag skulle ha för rubrik kom jag att tänka på låten colors av crossfade.

I know you feel alone yeah and no one else can figure you out
But don't you ever turn away from the ones that help you down
Well they'd love to save you don't you know they love to see you smile
But these colors that you've shined are surely not your style

Fin låt :)

Dags att ta ut färgen! :)
Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0