DESIGN

Har i nerverna med bloggen, blir aldrig som jag vill..
Men nu håller jag på och ändrar den igen, har inte hunnit slänga ihop någon header ännu, men den kommer.


                                                                          Selma aka Slemma
Har varit till stallet
med mirva idag.
Jag red Selma,
en häst från Lannäs.
Vi var och vadade med
hästarna i vattnet.
Tjuff så lade sej
Slemma ner i vattnet
och tänkte rulla sej.
Av reflex hoppade jag
snabbt som tusan av.
Dock rakt i vattnet.. och sen snabbt upp på land för att dra upp hästjäveln ;D hahha skoj ridtur ändå ! :D


Jag är trötter
Gonatt alla !

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, sällan selma jävlas :D

2009-06-02 @ 17:03:06
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0