LÖRDAG

Vet inte vad jag ska göra idag, måste höra med Simon om han har lust att göra något. Eller kan hända att inte jag får göra något idag, för pappa tycker jag kom hem allt för sent igår -.-
Men vi ser.

Ja, jag kan väll bäretta vad jag gjorde igår.
På dagen var jag och red Selma igen, usch vad tung i huvudet hon är.
Men det gick väll helt okej.
Hoppade lite små hinder, kanske bara 65-70 som högst. Andra gången jag red henne så. Först ville hon inte över hindret utan rusade bara förbi, men sedan jick det väl lite bättre. Inte alls van med den hoppstilen hon har, jag är ju van att rida ponnisar. Ajaa men det om det.

Sen skyndade jag hem, var på datorn en stund och hörde med pojkarna vad de skulle ikväll. De visste inte men jag åkte dit iaf. Jag brummade till lava, och där satt alla 11, eller några kom väll efter mig men. Vi satt där och chillade, sen kom några nykarlebybor dit en stund, sen när de åkte så underhöll vi oss med att köra med min vespa, hahha den är kass. Orkar nästan inte ens två på, så när vi testade tre så trodde jag den skulle dö, men 40 gick den i ändå, hahha. Sen senare kom Emma, Irene, Sandra och Janina dit. Det var skoj. Hahah vi har dålig humor ! Jag och Anton är kortaste av alla, så vi blir "mobbade" för det ;D
"Hej vart for Anton o Karo.."
"Jag vet inte... Nu kom jag på!"
*Böjjer på knäna så dom är lika långa som vi*
"Ahh, där är de"
*Rättar på sig igen*
"Ojjdå nu sprang dom iväg igen !"

Hahha iaf kul när man är trött ;D
Sen när tjejerna gick hem igen så körde vi till Antons, spelade lite på instrument, sjöng, drack kaffe..

Robban : "Vitsi he e svårt ti spela trummona å sjung på sama gang !!"
Andre : "Janå ti som kan spela saxofon å sjung på sama gang, ti e no från ha betär ända !"

Jag dampade ! :D

Sen klädde vi på oss så mycket vi kunde, och jag, Fila, Robban och Anton åkte iväg till mysinge, klockan var kanske lite över 2 på natten. Pojkarna bästellde varsin panini, och spelade bort lite pengar. Klockan 3 stängde de så då körde vi vidare, jag hem och pojkarna till stan.
Jag kom hem 03:22 ;D
Kul kväll !

Ojj blev långt inlägg (a) Duktig du som orkade läsa !! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Robban : "Vitsi he e svårt ti spela trummona å sjung på sama gang !!"

Andre : "Janå ti som kan spela saxofon å sjung på sama gang, ti e no från ha betär ända !"



Haha, klockrent! :D

2009-06-06 @ 18:29:07
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0