MIDSOMMAREN

har varit väldigt dålig på att blogga på senaste tiden, förlåt..
men jag kan bäretta kort och snabbt om min midsommar :)

Först på dagen jobbade jag från 9-13. Det var stressigt, så mycket folk, så det var kö hela tiden nästan.

Så kom jag hem, for till stallet, red Selma, och Jenni red baron :)
Väldigt bra ridtur, red dressyr på planen :)
Selma gick ner på tygeln, och kändes jätte bra.
Dock fungerar galoppen inte så bra ännu :)

For hem duschade, och ställde mig. Körde till esse, till "Lava".
Var mycket folk där, mot vad jag hade trott det skulle vara :)
Minglade på bara, mellan alla onyktra, sen kom
Allo dit. Det var kul ! :)
Sen for vi till Antons och grillade, namnam :) Jag blev ganska trött, så jag var ganska trög då.
Så en halv 4 tiden, började det minska folk. Halv fem gick vi till Jockums, sen tillbaka till Antons :)
For i säng klockan halv 8, sov 3 timmar, orkade inte stiga upp förän 2 :)

KUL MIDSOMMAR :)
hoppas alla andra hade lika lyckad midsommar som jag ! :)

lite bilder :)

anton o ronnie
Anton och Ronnie :)


Emilia :)


Jockum hade roligt ? ;D


Anton också ? ;D


hahha,
                    Sander                                                      Patrik
                                  Rassu                              Fila
                                          Emilia         John


Martina :)


Elin :) (http://eliinw.blogg.se)

Om någon som är med på bilderna inte vill vara med, så säg till så tar jag bort ! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: jepp, de va no helt ok :) feelisen va int riki på topp då man va typ enda nykter bland en massa fyllon xD haha. men du verkar ha hadd rolit iaf? :D

2009-06-21 @ 15:05:49
URL: http://jefr.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0