BRADAG!

Hej !
Jag har haft en otroligt bra dag ! <3
Först började jag skolan 11:50, så hade jag modersmål, skrev bara lite och lyssnade på läraren.
Sen matte, hahha vår lärare är så bäst! :D så humor!
Så slutade jag halv 3, och då tog jag bussen till stan.
Köpte ett par skor, dom e Dunderbara.
Sen kom jag hem, körde med vår nya traktor, SÅ roligt!
Sen städade/dansade jag i mitt rum och lyssnade genom gamla skivor.
Så har jag lyssnat på Peter Cincotti också, man blir så glad av hans musik.
Nu har jag tittat på idol och ska snart se på röstningen. Hoppas inte tove eller erik åker ut.

Här kommer lite bilder :)

Såhär såg jag ut idag (dåliga och otydliga bilder, i know):


Jeans - random, oversize - gina, väst - h&m
+ converse (inte på bild)


Halsband - rolling stones, halsband 2 - homemade, armbanden - lindex, klocka - axcent


Mina nya snygga skor :D
Av märket Silvia Kelvin :) love them <3


Plus att mamma hade köpt mitt favorit hårspray :D
Got2be - 2 sexy

Kan dagen bli bättre ? :)

Ojjojj så aktiv jag har varit nu :D

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Jenni

Uuuh va snygga skor du har skaffa! :D

2009-11-28 @ 23:10:13
URL: http://jefr.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0