CHILL

Hello :D

Sitter vid YA, är ensam här, hahha.
Lite under en timme tills jag börjar, eller har lektion i gymnasiet.
Skönt att börja först 11:50, då har jag modersmål, och sen efter det matematik :)
nu sitter jag och leker med cammen och lyssnar på Peter Cincotti :D (y)
Skulle vara nice att kunna spela piano lika bra som han ;D

Umm, ja inte har jg väll något speciellt att säga, men jag kan ju dela med mig av några cam foton, hahha.





Nu ska jag surfa omkring en stund och sedan cykla till gymnasiet, ha det bra!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

HAHAHAHAH KARO DU E KASS!! KANSKE CONNY MENA HÄLS OT KAROLINA -HANS FLICKVÄN ;););)

2009-11-27 @ 10:16:33
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0