BRADAG

Idag har jag haft en väldigt bra dag! :)

Började först tolv i skolan, men duktig
som jag var så steg jag upp redan klockan
8 och fixade klart skriftliga delen till ett föredrag.
Så skolan klockan 12-14.30, målade lite, kom
faktiskt framåt på min tavla, najsnajs. Inte för
den blir så bra, men sånt får man leva med.

Efter skolan så lämnade jag kvar för att laga en
powerpoint presentation till föredraget,
hahha anton satt bredvid och mobbade för det hela
iden sket sig för mej. Men jag tror det blev bra till sist.
Hoppas iaf.
Sen skulle mamma hämta mig, men först var hon
tvungen och ta en länk med syrrans hund, Nemo,
så ist för att vänta och ha tråkigt, så gick jag ut
och på med Anton och Arne, helt skoj nog :)

Så nu har jag suttit på datorn allt för länge,
meen sånt händer ;D
Har egentligen ett förhör att läsa till, men det
är senare problem.

Nu har jag varit duktig när jag skrivit ett inlägg :D

För att pigga upp inlägget lite slänger jag upp en
bild, oredigerad förutom namnet i hörnet, och
himla tråkig. Saker man får leva med helt enkelt :) 



































Pusshej


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0