RUBRIK

Hello..
Tung morgon idag.
Igår gick jag och lade mig redan klockan 9, men ändå hade jag jätte svårt att stiga upp imorn.
Men jag hasade iväg till skolan, hade Engelska redn 08:30. Och nu sitter jag och väntar på att min lektion ska börja, men jag har håltimme ända till 13:20, that sucks. För både Anna och Jennifer for hem till sitt för att sova, men jag gick til R kiosken och fyllde på mitt buskort, sedan till ya och här sitter jag på datorn, men snart ska jag hasa mig iväg till novia för att ha matte :) Jobbigt.

Umm, i helg vet jag inte vad jag ska göra. Men kanske ett varv till esse?
Nästan alla ska till dansgalan, men kul att gå där och frysa och se fulla fjortisar som, jee..
Men jaa, vi ser vad jag hittar på :) Hoppas ni får en bra helg :)

Pusshej

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0