RUBRIK

Umm, idag var skolan helt vanlig.
Eller jag gjorde typ inget (a).
Men först hade vi samling,
så var två tanter och berättade om att gå på lia (lärning i arbetet) utomlands.
Åhh, ni förstår inte hur mycket jag vill typ till London!
Men iår tror jag att jag åker ner till Helsingfors, och så nästa år åker jag utomlands.
Har absolut inte råd iår så. Tänk er, en månad utomlands! :D Nice!
Sen var det dags för gymnasiet och sen igen konstskola.
Lite elevkårsmöte och så.

Vi ska ha öppet hus 4.11! Alla är välkomna ;D

Umm, nu ska jag ta en länk
och sen är det konsthistoria
som gäller, och att städa rummet, jippie.

Hehe en egobild får också hänga med i dethär inlägget..
Tagen i Oulu :)



Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0