FEMTONDEINIONDENOLLNIE

Idag började skolan redan 08.30, så hade vi finska. Sedan till konstkolan, men runt mat började jag må så himla dåligt och hade svindel allt bara svartnade för några sekunder, så min syster hämtade mig. Somnade när jag kom hem, sov tre timmar, så mådde jag bra igen :)

Så jag har suttit på datorn, chillat, förberätt för ett bokföredrag jag ska ha imorn, usch jag är typ nervös :s hatar att stå framför klassen, eller iaf nu när jag inte känner folket så bra. I högstadie var det inte alls hemskt.
Ähh, det ska väll gå.

Bästellde en kameraväska idag, nicenice. Så nu är min gamla till salu, men Anna ska kanske köpa den :)
Denhär har jag bästellt:


Så billig så jag var tvungen, den gamla är ju för liten dessutom, allt ryms inte med.
Men så var frakten 11 euro, så det blev 46 €^^


PAPA ROACH - SHE LOVES ME NOT <3

Tack vare A så har jag börjat lyssna vääääldigt mycket på papa roach, men dom är så himla bra ! :D

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0