FREDAG

Brummade iväg till PG idag, mötte massa vänner jag inte sett på jätte länge.
Åhh vad jag har saknat dem, nästan så jag fäller en tår.
Och jag vet inte när jag kommer se dem igen, eller en del kanske redan ikv men de andra :(
måste hitta på nåt med dom någon dag :)
Efter besöket där körde jag till stan,
mötte upp Jenni, Isabella och Sabina vid café nemo :) Satt och pratade bara :)
Sen gick vi runt lite i olika butiker :)

Efter ett tag var de andra tvugna att åka. Så jag gick lite för mej själv, fönstershoppade osv.
Eller försökte fönstershoppa ;D
hahha, jag hittade ett par skor, men jag får lön först nästa fredag så dem satte jag undan och hämtar ut dem på fredag :)
så klackarna jag skulle beställa så stuntar jag i,
har så mycket höga skor, och brist på vanliga bekväma skor.
Så jag kan visa dem när jag får dem :)
Så köpte jag en vanlig svart hoodie också :)
Hehe, går inte så bra att spara till datorn ;D
men jag sätter undan lite åt gången, annars dör jag om
jag inte har några pengar alls att använda :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0