STALLET

Imorn vaknade jag en 11 tiden. Läste lite till modersmåls provet.
Så var det mat. Efter det hämtade jag mina ridstövlar från syrrans
och brummade vidare till stallet :)
Men alla stallets hästar hade gått, så jag ringde min ridlärare
och frågade om hon hade någon häst som behövde motion :)
Så då blev det att prova på Luxigumman :)
Mirva hade lektion åt mej. Luxi var ganska krävande,
men väldigt kul att rida.
Red mycket bågar och ganska myket i galoppen. Jobba fick man :)
Jätte skoj hade jag :)
Här är själva skönheten:



Bilden tagen av Nickan, ägaren :)

Nästa helg ska jag rida och sköta en av hennes andra hästar, Kleopatra :)
Red henne mycket förr, men nu har jag inte ridit henne på länge. Ska bli skoj :)

Men nu är jag tvungen att fortsätta med den tråkiga modersmålen -.-
Prov imorgon, och så i finska på tisdag. Har inte pluggat finska alls ennu.
Bäst att sätta igång.

Ha en bra dag ! :)


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: okej :) tack för att du deltar i min undersökning ^^ Kul att du läser min blogg :D

2009-09-27 @ 17:21:16
URL: http://haidis.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv:okejj :D

2009-09-27 @ 21:01:57
URL: http://haidis.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0