060410

Sista påsklovsdagen idag. Har inte gjort mycket, chillat, varit till stan gymmat osv.

Vaknade runt halv 12 tiden, sen lagade jag mej klar och halv 1 åkte mamma och jag till stan.
Så länge mamma handlade mat gick jag och kollade på kläder och liknande. Tänkte inte köpa något men lite kom jag hem med iallafall.
När mamma var klar for vi på gymmet, skönt var det.
Sen skulle min lillebror ha en jacka så var tvungen att vänta på att han hittade en också.

Jag köpte en jeansskjorta, solglasögon och ett armband.


Jeanstunika - Kappahl 34.95€
Solglasögon - Lindex minns inte vad de kostade, under 10€ iaf
Nyduschad, så all natural.


Armband - Lindex runt 5€ tror jag


Kom på att jag kanske inte behöver fler solglasögon nu :)
Dom längst bak köpte jag i femman (?) hahah har aldrig använt.
Näst längst bak i kanske 7:an - 8:an nångång.
Mitten köpte jag från glitter i Helsingfors på 9:an.
Och de två längst fram iår. De svarta är från H&M.

Vet någon föresten varför sidan laddar om varenda gång jag laddar upp en bild så jag
måste skriva allt på nytt?
Måste fösrt skriva sen kopiera och hoppas på att det slutar lagga.
Tar hundra år för mig att få upp ett inlägg.
Suck.

Pusshejgonatt


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0