PRAKTIKDAGETT

Idag började då min 2½ veckor långa praktik.
Är praktikant vid bildbolaget Du&Vi. Johanna och Karolina som äger företaget är jätte trevliga tjejer med mycket humor!

Fick börja med en mjukstart och lära känna dem och så. Åkte dit till klockan 9, startade med kaffe och veckoplanering. Denhär veckan har de inga fotograferingar för studion är inte riktigt klar, men däremot blir det loppisbesök för ny rekvisita och så skulle jag få en uppgift, men har ingen aning vad det är ännu.
Efter veckoplaneringen så ändrade Karolina om deras hemsida, och jag fick hjäpa till att välja bilder.
Sen fick jag leka byggare Bob och skruva ner en skylt ;D
Senare blev vi också bjudna på 32 års kalas med kaffe och kaka!

Idag klarade Mirva körkortet, så stort grattis till henne! När hon slutar skolan ska vi ut och köra.
Får se om vi överlever!

Här är två bilder på Anna fotat förra veckan :)



Kommentarer
Postat av: pessicat

men WOW vad snygga bilder!

2010-05-03 @ 23:36:39
URL: http://pezsi.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0