ITISWHATITIS

Försöker ta vara av det sista av sommarlovet före skolan börjar på tisdag.

Igår var jag i stan med Jenni, vi skulle och spontan titta på Inception på bio. Men vi kom på det så sent så jag hann inte dit före de låste dörrarna. Så ingen bio där inte..
Satt istället flera timmar i stan och bara pratade.
Runt 12 slaget brummade jag vidare till Esse. Tog det lugnt och somande ganska tidigt. När vi steg upp tog jag ut hunden på en kort walk och Toffi fixade mat åt oss.
Tydligen går det inte att steka franska i en stekpanna ;D

Halv 2 träffade jag Allo i stan.Satt på café, gick omkring i butiker osv. Köpte inget, ska ändå till vasa på lördag.

Idag ska Jenni och jag försöka ta ett nytt försök på bio. Denna gång kommer även Ela med. Roligt att hitta på något med barndomsvännerna före Ela flyttar för att studera.

/Karoliina

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0