SKOLFEST

Idag efter skolan brummade jag till stan för att fråga praktik plats till österbottens tidning på foto, men de hade redan stängt. Gick i stan en stund istället, impulsköpte skor. Men det är okej, för dom är fina.

Kommer bättre bild.

Åkte hem för att fixa mig till skolfesten.
På "festen" hände det inte mycket, åt tacos och choklad mousse, "dansade" och umgicks. Helt kul kväll. Blev även nominerad till "kvällens snyggaste skor" så jag fick en lollipop som smakade färgmedel.

Imorgon ska jag jobba 10-18 så blir snart att slänga sig i sängen.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nice, du köpt demde skoa :D

2010-08-28 @ 09:58:31
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0