151210

Dagen har varit otroligt random, men rolig!
I skolan så kom först BaseCamp och hälsade på, så visade vi lite av våra filmproduktioner. Hahah.
När dom hade åkt flippade det totalt ur med projektorn. Altså hahaha.
Capybara (Y) ;)

Efter skolan brummade jag med min lärare på loppis för att söka en stol, och vi fann en också.
Efter gick jag omkring i stan och hittade till och med en och annan julklapp.
Sen blev den en timmes gympass. Och efter det ännu och köra en bit med Jenni.

Här hemma har jag bara hunnit läsa lite på prov och sånt skoj.

Men som sagt, har varit en ovanligt rolig vardag :)
(Tappade dock en till slinga av min hårförlängning, 6/40 :( Men vill ha mina sista lockar på nyår, så efter det plockar jag ut den).

En capybara :D

/Karoliina

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0