AWARD

Tack till Allo för nomineringen!

Så här går det till:
1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award


Mina 7 intressanta fakta:
- med det samma när jag ska göra något viktigt får jag prestations ångest och är rädd att det inte blir bra
- jag är perfektionist, om något inte är perfekt så mår jag dåligt. hahah
- umm, jag har tvångstankar. När jag sätter på datorn måste jag göra allt och kolla allt i en viss ordning osv
- jag älskar skor! höga, låga, fina, söndriga :D mums!
- jag är väldigt petig med mat, finns mycket jag absolut inte kan äta.
- jag är väldigt kluven när det gäller skräckfilmer. Det är väldigt roligt att se tillsammans med ett gäng, då kan man skrämma upp varandra och det är kul, men jag skulle ALDRIG se en ensam, då är det ju läskigt på riktigt. haha
- om jag hänger med i en serie eller läser en bok så mår jag som de mår i boken/serien. Går det dåligt eller det händer nåt lessamt går jag och är helt nere och surar, men händer något bra så kan jag vara hur glad som hellst!

Intresant och intresant, hahha.

Min blogglista
Vet inte vem jag ska skriva här, säkert många som redan har gjort denhär, men dom som vill får göra den :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

HIDE SISTA E JAG Å!:D

2010-02-08 @ 17:17:45
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0