AKTIV

Har varit aktiv idag, känns skönt. Brukar bara lata mig på söndagar.
Jag vaknade av ett medd av Anton :) Kunde ha somnat om, men duktig som jag var steg jag upp.
Sen kom min syster och hennes sambo hitt som vanligt, äter alltid familjemåltid på söndagar.

Sen körde dom mig till stallet, visste inte alls vem jag skulle rida, för Tornado, som jag oftast rider nuförtiden, skulle på lektion.
Så tänkte jag att jag lika bra kan prova på nån jag inte ridit förut.
Så då blev det Morjak. Han har stått nu ganska länge, så gud vad pigg han var!
Han är en gammal tävlingsponny, på tjugo år.
Mirva var också med med Papric, vi red dressyr och hade två gallop bommar.
Jag galloperade av Morjak i båda varven, men det hjälpte inte så mycket, han ville bara mera!
Jaajaa, nog om hästar..

Efter stallet gick jag och Mirva till Mirvas. Vi sjöng lite singstar och spela rockband, skoj!

Nu på kvällskvisten har jag städat lite och sorterat massa skolpapper, och för en stund sen kom jag ur duschen :)

Nu ska jag samla ihop lite bilder ti min portfolio vi ska laga i skolan. Sen blir det att kanske titta lite Oth, känns konstigt för jag hann inte titta igår.

Jo föresten, igår var ju jag och Mirva till esse, satt vad Antons och tog det lugnt. Det var chill :)

Hahha, kan bjuda på en bild på mej från när jag var "blond" :D



Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

SÅ SNYGG! (jag tide bakom) hehe, nee tu som e snygg, bli blond igen ;)

2010-01-31 @ 21:34:53
URL: http://allosblogg.blogg.se/
Postat av: mirva

oh gaad x) not good ;)aldrig blond mera karo!!! :D

2010-01-31 @ 22:58:48

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0