CLOSER

Hej :)

Skolan var chill idag (y)
Fösrt gjorde jag inget alls, satt bara på datorn och sånt.
Sedan pallrade vi iväg till gymnasiet, men det gjorde inget för det var så fint väder :D
Så tillbaka och så fick vi fixa det sista på skulpturerna, vilket tog ca 10 minuter, hehe.
Så satt vi på datorerna igen ;D Alla skoldagar skulle få vara såhär, det var så skönt att inte böhöva göra något :D

Idag köpte jag också en "bok" med tomma sidor. I den ska jag dokumentera hela 2010 i bilder.
Kommer bli jätte kul nästa år då att se exakt vad jag gjorde året innan :D

Så här kommer två snygga bikinin.
Jag vill ha en blå, men jag vet inte riktigt.
Jag har provat samma modell som den första har, och den satt inte alls bra.
Men måste helt enkelt prova på nytt för den är nog snyggaste av dom två.
Den andra är ganska basic


Vilken röstar folket på ?


<3

Kommentarer
Postat av: Jenni

Den första kanske, den e mer speciell. Men båda e no fin :D

2010-01-11 @ 15:46:50
URL: http://jefr.blogg.se/
Postat av: isabella

den första tycker jag mer om, ha själv beställt en sån fast i rosa ;)

2010-01-11 @ 21:31:26
Postat av: Karoliina

jennie - mm ja tkr he å, men då passformen e så dåli, men när ja far ti hesa måst ja prov den å se :D

Isabella - Ahaa, najs :D måst si vilken e blir :D

2010-01-13 @ 17:58:10
URL: http://karoliinaw.blogg.se/
Postat av: Celinn

jag tycker den till vänster va sjukt snygg ;o

2010-01-14 @ 19:53:52
URL: http://ceeliinn.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0