BJÖRNROSENSTRÖM

Idag vaknade jag med den bästa, skulle till vasa med Mirva på shopping. Ställde mig snabbt och sen bar det iväg. Efter många om och men kom vi helskinnade fram.

Visar kanske imorgon vad jag köpte..

Sen när jag kom hem var min fadder här, drack kaffe och pratade.

Så ikväll har jag varit på Björn Rosentström i Lillby. Feelisen var på topp och helt roligt var det nog!


Allo har kommit hem från Grekland, kul att se henne igen. Dessutom fick jag present av henne. Så gullig!


Jenni var också med!


Och vår chaufför Mirva! Hon har färgat håret kopparfärgat, riktigt snyggt tycker jag.


Min outfit för kvällen.
Nötta jeans tights
Mörkblå topp, ny.
Vit topp, ny.
College tröja, ny.


/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

awh fin dubelhako ja har <3:D

2010-07-04 @ 21:31:07
URL: http://allosblogg.blogg.se/
Postat av: Karoliina

ALEXANDRA: nej int har du nan sån int, söt e du :D <3

2010-07-04 @ 22:05:57
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0