SMÅSUR

Min vespa funkar inte ännu heller!
Tydligen så får inte förgasaren tillräkligt med bensin (?) så den startar inte.
Så jag är socialt handikappad för tillfället, vill någon umgås med mig eller något får ni komma hit eller hämta mig!

Inatt har det varit kokhett! Jag kunde inte sova, så det var bara att förflytta sig till soffan.. vilket funkade, så några timmars sömn fick jag ändå.

Nu ska jag titta några avsnitt och sura över att inte ha något bättre att göra.

Plus/Minus
+ Får vila upp mig och ta det lugnt

- Har inget att göra
- Slipper ingenstans
- Kan inte rida för hästen har bort en sko
- Kan inte umgås med pojkvän för han är sjuk, stackarn

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-21 @ 17:56:43
URL: http://www.hallgreen.blogg,se

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0