FARTFYLLDDAG



Har varit en riktig stalldag idag.
Mirva väckte mig kvart över 8, hade kommit hem runt 2 tiden så jag var inte den piggaste.
Men 10 bar det av till stallet, for med Mirva på tävlingar.
Sen hade hon ridlektion till mig och Ela. Först när vi hade bommar gick det inget vidare. Morjak stressade och var väääldigt het. Sen när vi började hoppa gick det fint!

Imorgon ska jag till frissan klockan 14.00. Färgning och klippning som gäller.
Vet inte ännu riktigt vad jag ska göra åt håret. Men någon liten förändring ska det väll ske :)

Nu ska jag sova så jag får ta ikapp den sovmorgonen jag skulle haft imorn.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: mirva

hahaha vilken sits xD

2010-05-14 @ 08:01:20

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0