SÖNDAG

Helgen har gått allt för snabbt.
Fredag tog jag bara lugnt, tittade film och sånt.
Lördag så jobbade jag hela dagen, och på kvällen umgicks jag med Mirva. Sov även där.
Sen imorn var vi och handlade, sen en sväng till stallet var Mirva har Papric,
efter hon mockat körde hon hem mig.
Jag begav mig till stallet, red dressyr med Morjak. Gick SUPER! Han bjöd verkligen på sig själv!
En stund sedan åkte boyfriend hem, har haft en mysig eftermiddag med honom. Var ut och fotade i skogen och sen har vi tittat igenom mitt fotoarkiv, och där finns det mycket kan jag säga.
Bra dag helt enkelt!


/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Hippo

jag ir så jäävla bra fotograf :D

2010-10-04 @ 16:53:33
Postat av: Karoliina

he veit vi reij :D

2010-10-05 @ 09:39:09
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0