.

Jahapp, back on track!

Onsdag-Fredag låg jag hemma sjuk som för sju. Fredag eftermiddag sjönk min feber helt plötsligt
från 39 till normal kroppstemperatur. Jaha tänkte jag, mådde finemang. Slängde på mig stallkläderna
och red ca en halvtimme på Morjak.
Lördag var jag på tävlingar, gick inte riktigt som tänkt.
Men kort sagt en lugn fin bana och en som inte gick alls.
På kvällen brummade jag iväg till Allos. Vi tog bort min hårförlängning (snyft), lackade mina naglar, pratade, och sov. Hahha.
Idag har jag varit med en busig Christoffer. Fixat bil, kört omkring, ätit panini, skrattat och bråkat med varandra! :D
Töntarna

Bild från i sommras
Fotograf - Jefr.blogg.se

Kort sagt, bra helg efter en katastrofal vecka. Bortsett att mitt hår är fult.

/Karoliina

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0