.

Fikade med Jenni igår efter skolan. Kul att se henne igen! Måste snart göras om.
Jenni kunde inte vara så länge för hon skulle till bilskolan, så jag åkte vidare till Toffis.
Var ut och gå med Rasmus, sen plockade vi lite ved och så. Tog det lugnt och drack en kopp oboy.
Skulle hem ganska tidigt för jag skulle hinna se idol, men tror ni inte att oljelampan började lysa helt. Körde ändå. Men när jag kört halvvägs så tänkte jag att det är bäst att ringa pappa. Så skulle han komma med olja, vilket tog allt för länge, så jag fck stå där och frysa. Så jag missade gårdagens idol, men mamma bandade in det så ska nog titta det när jag har tid.

Idag ska jag och rida, sen måste jag läsa till morgondagens engelska prov. Tråkigt.


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0