HELGEN

Bloggen har fått stå lite nu, har haft ett liv att leva.

Helgen har innehållit allt från kaffe med 3 rövare, förlovningskalas till mys med underbaraste.
Så jag har haft fullt upp hela helgen. Jag är sån som älskar att ha mycket att göra, springa från ställe till ställe. Hatar att bara sitta hemma! Har altså haft en helg i min smak.

Veckan antar jag kommer bestå av mycket ridning, idol och läxläsning till en viss del. Ska försöka smälla in en café tur med Jenni också, en stund sen jag umgåtts med henne.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Toffi

samt oboy i kaffikokarn :D

2010-09-12 @ 23:41:13
Postat av: Jenni

Janå de no bäst fö dig att du lyckas smäll in den ;D

2010-09-14 @ 10:10:26
Postat av: Elin

Sv: Tack! Japp he ere (:

2010-09-14 @ 20:53:20
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0