SEPTEMPER

Jaha, då var det september, tiden går så himla snabbt!

Efter skolan var jag till stallet. Drog ett dressyrpass med Morjak på ängen, konstigt nog sprang han inte omkring som en idiot, så med andra ord gick det bra. Lite kämpade han emot gramanen, men stundvis var han väldigt fin. Roligt var det!

Nu ikväll har jag tvättat Morjaks schabrak och nyss tittade jag på Never back down, som förövrigt är en väldigt bra film!

Nu ska ja slänga mig på sängen och försöka sova. Känner mig inte alls trött, så vi får se hur detta kommer att gå.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hejhej, så fin blogg :) allt bra?

2010-09-02 @ 11:45:08
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0