Mys tisdag

Då gårdagen sög, fick jag istället en super tisdag.
Ridpasset på Gary gick finnemang, hoppade idag och han var så på hugget.
Skumppade på stället för han var så ivrig, så roligt att rida när han är på sådant humör!
Bilden är inte från idag.
Sen plockade Toffi upp mig och vi körde vidare till Munsala för att visa upp hans nya bil. Snygg är den!
Jag fick också pousa med snyggingen!
Kan ju dra dagens outfit på samma gång.
Skinnjacka - Miss Selfridge, köpt från London.
Tröja - Lindex
Halsduk - Kappahl
Jeans - Top Shop, köpta i London
Skor - Converse
Sen fick jag pousa med den andra snyggingen jag hade med mig också!
Sen fick ja pussas också :D
Bra dag! Höhö.
Imorgon styr jag kosan mot Tammerfors, till Ikea. Kommer antagligen släpa med kameran dit så mera uppdatering imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: alltså de har no säkert nå ti jö me allt porrsurffas tror ja ;( hahhah ne men tydligen har int denhär datorn nå virusskydd typ :D

2011-08-10 @ 15:13:21
URL: http://jennifredriksson.blogg.se/
Postat av: Jenni

Sv: haha janåhe :D Å dendär acern e tydligen helt paj, di fick rädda bilderna med hela mjukvaran e typ pila. elr va mamma nu sa. bra jobbat jenni, must say -_____- :D härligt ti pung ut pengar ti en ny dator nu i sama veva me sverigeflytten :D fuck my life

2011-08-11 @ 16:30:47
URL: http://jennifredriksson.blogg.se/
Postat av: ♥ Allo

Naw va söt bilder :')

2011-08-13 @ 20:15:10
Postat av: Karoliina

tack allo! :D

2011-08-13 @ 21:08:28
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0