Portaits

weheartit

Skoldagen var tung. Men klarade mig med nöd och näppe genom den. Glömde min Miss Selfridge läderjacka på högskolan. Gud vare den som försöker stjäla den! Börjar på riktigt gråta om den inte är var jag lämnade den imorgon. En snabb runda till stallet. Sen har kvällen tillbringats med Toffi hos hans pappa. Hämtade ut min poncho, drack kaffe och delade dåliga vitsar. Rolig kväll :)

Kom fram till att studentskrivningarna närmar sej och jag har inte ens öppnat boken. Borde faktiskt satsa äns lite. Men var är tiden och orken? Utom räckhåll skulle jag vilja påstå.

Tänkte köra lite dagens outfit imorgon om jag hinner. Men mera än såhär får ni inte ut av mig idag.

Sovsött!


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0