God Jul!

Tänkte titta in här och slänga upp ett God Jul och någon julig bild men har inga fina så ni får stå ut med denna från ikväll. Lilla Wilmer som spelar gitarr för första gången, haha han älskade det! Måste köpa en liten åt honom.

Tänkte slänga upp en egobild, men fastnade inte på foto för jag hann inte fixa mej för det tog så länge att få på mej min klänning. Den har något fel på dragkedjan och fastnar på samma ställe varenda gång, surt när man fick hem den några dagar sen och betalade en bra summa för den. Till sist fick jag stänga dragkedjan och dra på mej den då. Trodde aldrig det skulle gå men det gick nog som tur. Hmm onödigt pladder..

Det jag skulle göra var att hälsa min få bloggläsare en riktit God jul! Och hoppas ni har haft en underbar kväll med nära och kära! :))

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0