Inside looking out

Gårdagen var chill men då så bra.
Jag var ledig = sova länge, till närmare 2. Och senare hälsade jag på pojkvännen.
Vi tittade sju stycken Prisonbreak avsnitt, I'm hooked, och åt korvgörans mat, omnomn. Klockan 3 tyckte vi det var dags att gå och lägga sig. Mysig kväll med den bästa.
Idag tvingade jag upp Toffi runt halv 12, vilket inte var uppskattat, så kom vi till mitt för att äta med familjen.
Jag har också hunnit vara till stallet och rida Gary, gick faktiskt väldigt bra. Sen off to Mirvas för lite singstar.
Nyss har jag varit i bastun och resten av kvällen ska jag chilla. Imorgon blir det jobb 11-17.
Låttips ->    Grand Funk - Inside Looking Out (spotify)
/Karoliina

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0