Onsdag

Sitter i skolan och leker med Photobooth. Yeah.


Igår var en dålig dag redan från morgon. Men denhär dagen känns mycket bättre. Dock har jag inte fått gjort mycket än idag, men fotona ska i alla fall printas. Tänkte jag skulle vila från gymmet idag när jag körde dubbelpass igår, men det kliar i fingrarna så vi får se!

Är så himla sugen på att fixa en till tatuering nu. Men dock räcker inte pengarna till. Skulle vilja ha mera tid att jobba så jag skulle ha lite mera inkomster. Nu just går alla pengarna till bilen, vilket inte känns så motivernade när man suktar efter ny kamera, resor, tatueringar, kläder, skor osv. Materialist, i know. Men känns som jag behöver något av detta nujust. Någon förändring, mitt liv rullar på helatiden likadant. Och inte finns det något att göra, aldrig händer det något speciellt. Dessutom saknar jag min vän Jenni som flyttade till svergie, när kommer du hem och hälsar på? :)
Meen, det är väll bara en sänka som jag är i nu, med uppförsbackar kommer också nerförsbackar.

Ojj så jag skriver nu, men inget bättre för mej. Så om du orkat läsa hittills, grattis.



Kommentarer
Postat av: Jenni

Nåvoj, tsemppiä! Saknar dig också, men ja kommer troligtvis hem nästa vecka renn :D ska bok flygbiljetter idag eller imrn tänkt ja :D

2011-11-09 @ 14:19:21
URL: http://jennifredriksson.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0