Sol

Äntligen sol idag. Har haft så gråa dagar på senaste tiden.
Idag har jag varit i skolan som vanligt, och hos syrran ett bra tag. På eftermiddagen gav jag mig av på gym och senare på café Fredrika med Alexandra, trevligt för det är så sällan vi syns! Pratade om massa onödvändigt och nödvändigt. Kul att catcha upp, blir defivitivt på nytt snart.

Imorgon måste jag komma mig upp från morgonen! Mina mornar på sista tiden har bara dragit ut sig längre och längre. Men imorgon har jag nämligen muntligt prov i modersmål. Eller jag ska presentera en bok jag läst, och det bedöms som kursens prov. Egentligen borde jag ha förberätt mig, men icke. Orkar inte med skolan just nu, så omotiverande. Men får väll ta det lite som det kommer.

Så är det ju äntligen fredag imorgon, efter en lång men slapp vecka.

Nu ska jag chilla en stund före jag deijtar kudden!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0