Svar!

Fråga: Tycker det är lite roligt att du skriver att du fotar massa och endå har du weheartit bilder i headern? :) Varför har du inte dina egna?

Svar: Tänkte svara på en liten fråga jag fick. Anledningen är att jag inte hade passande bilder att sätta just då jag slängde ihop headern och tänkte jag skulle fota nya när jag hade tid, men var så trött på den gamla designen så ville få upp den nya så fort som möjligt ändå. Så kommer provvecka, studiebesök, och massa skit in i bilden som tar upp all min tid och ork, så därför har jag inte prioriterat bloggen. I inläggen har jag också mycket weheartit bilder, för att jag är ofta i skolan när jag bloggar och inte har med egna. Dock kommer bilderna i menyn och headern uppdateras med det samma jag anser att jag orkar. Måste bara försöka få tag i mitt liv först och anse att jag bryr mig igen före jag kan ta tag i något.

Här är iaf lite bilder från venedig ni kan titta på tills dess:

Väldigt svår stad att fota i tycker jag. Jätte starkt solljus, men så mycket byggnader så mycket skuggor. Svårt att få en balanserad bild utan att den är över eller underexponerad. Dock va allt så vackert!

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

SVAR: hihi jaså :D kul att du gillade den!

2011-11-24 @ 13:54:50
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fina bilder :D

/ http://smnmode.blogg.se/


Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0