Fredag

Känns verkligen inte som fredag idag, mera som söndag. Kanske för att jag varit ledig hela veckan pga sportlov.

Dagen har spenderats mestadels med Mirva. Började dagen med att åka in till stan. Gick i affärer, var på en kaffe, var vi träffade Jenni och Sabina. Bestämde oss för att äta china till lunch. Men först åkte jag och Mirva iväg för att titta på ett klädskåp åt henne. Och usch vad sugen jag är på att inreda ett eget ställe! Men först borde man bli miljonär, typ. China-maten smakade ljuvligt, allt för länge sedan sist.
Sen åkte jag och Mirva till stallet för hon skulle fixa åt sin häst, som jag ska sköta på söndag när hon är borta. Sen köpte vi nötter och tittade på Vampire Diaries vid Mirvas. Sen till mitt för lite Idol.

Nu borde jag catcha upp med vad jag egentligen hade planerat för dagen, men orkar inte riktigt så slänger nog på någon serie före.

Ojj så jag skriver nu, aijaa. Kul att skriva av sig en massa onödigt ibland.

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl höstlov du haft? ;)

2011-10-22 @ 09:26:40
URL: http://www.sandrabroman.com

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0