Duudiduu

Har tråkigt, för ovanlighetens skull.

Dock var gårdagen en bra dag, fick gjort massor med saker. Först var jag i skolan, okej där fick ja inte gjort nästan något. Men efter skolan for jag en vända till stallet, men hästen fick vara ledig.
När jag kom hem fixade jag en foto beställning och städade, så nu syns mitt golv till och med.
Ringde till Jenni och tog en kaffe på Fredrikas. Älskar att sitta uppkrupen i en fåtölj med en Latte som värmer och prata om allt och ingenting. Efter kaffet körde vi omkring en stund, men gav upp när vädret var så dåligt och klockan började visa för mycket. Gymmade en timme sen hem för att fortsätta med städningen. Bra dag!

Bilden är från förra veckan.

Dagens schema:

Skolan
Stallet
Läsa på studenten
Titta på Idol (om det kommer idag?)
Osv :)

 


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0