14-08-12

Som ni märker suger jag på att blogga, men det beror helt enkelt på det att jag hatar att blogga utan bilder. Och kameran har inte hängt med så mycket som jag velat denna sommar. Glömsk som man är, och lat för den delen. Och varenda gång jag får mitt sug att blogga tillbaka så är det som bortblåst nästa dag, eller så glömmer jag helt enkelt bort att jag har en blogg.

Bor i princip hos Topias nuförtiden, kommer bara hem nu som då för att hämta mera kläder. Men jag trivs med honom och vill umgås så mycket som möjligt. Nu är jag dock hemma, och ska sova i min egen säng för första gången på mycket länge. Borde nog spendera mera tid här, med mamma.

Imorgon är jag ledig. Ska försöka hinna med en hel del. I alla fall leverera bröllopsbilder till ett väldigt vackert brudpar och sen ska jag också försöka hinna träna. Lite städning har jag också på schemat.

Till slut får ni se två bilder från början av sommaren som Alexandra har fotograferat.
Armbandet som skymtas på bild ett har jag fått av Topias, älskar det!
Dock har det skett lite ändringar med håret så jag ser inte riktigt ut såhär mera. Har ombre färgat hår, altså ljusa toppar men resten mörkt!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0