Ligger och myser

Dagen har varit väldigt stökig. Sov för länge, skyndade till jobbet till klockan 9 utan att ha ätit morgonmål för att hinna. Kom till jobbet, märker att jag börjar först 13.00. Suck. Men som tur har jag en snäll arbetgivare som bytte mig till morgonskiftet så jag fick jobba 9.00-16.30. Puh.
Sen ikväll har Topias och jag bara sett på SOA, vilket för övrigt är en höjdar serie som jag rekomenderar varmt. Motorcykelfantast eller inte.
Älskling hoppade i duschen och jag myser under täcket med lite bloggläsning och som musik hör jag på regnet som öser ner där ute. Got to love höst sålänge man är tryggt nerbäddad i en säng. Annars inte så värst.

Imorgon är jag ledig *glädjeskutt*. Tänkte betala räkningar, släpa min rumpa till gymmet för första gången på allt för länge, samt ringa viktiga samtal.

Ojj, blev visst ett långt inlägg om allt och ingenting. Men tänkte bara meddela att jag lever.
Snart börjar det kanske hända lite mer spännande saker i mitt liv så då ska jag försöka uppdatera mera (tror jag på detta själv äns). Ähh, men försöka går ju!

Nu ska jag fortsätta titta på andras intressanta bloggar istället för på min egen som ekar tomt.

Over & out

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0