Studiodag


Idag har jag varit i studion med denna goda människa, som har hjälpt mig med lite av mitt slutarbete. TACK!
Efter många om och men började vi testfota till mitt slutarbete, men då hade min hjärna redan lagt av så gick lite trögt. Tror ändå vi fick till några riktigt snygga foton, dock får ni se dessa först om några månader om jag ska anväda något av materialet till slutarbetet.

Annars då, vädret suger musten ur en med -20 grader. Håret fylger åt alla håll då det blir så elektrisk och standardkläderna är någon av mammas underbara stora stickade tröjor och tjocka stickade strumpor. Ge mig sommar, snälla!

Kommentarer
Postat av: Lil F

Tack själv för en trevlig och lärorik fotosession :)

2012-02-03 @ 10:53:54
Postat av: Karoliina

My pleasure!

2012-02-04 @ 18:45:43
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0