I Hate It When Jesus Rides Dinosaurs In My House

Skönt, redan mars. Kan inte vänta tills sommaren. Sommaren 2012 tror jag kommer bli awesome!

Bloggen har lämnat i andra hand nu då jag har haft en hektisk sportlovsvecka. Har verkligen sportat! Slutade att rida ca ½ år sedan då hästen jag red flyttade stall. Men i måndags hoppade jag Mirvas häst, Papric, otroligt roligt. Sen var jag ännu på gym. Så i tisdags red jag min gamla sköthäst Gary, så skönt att få sitta på hans rygg igen. Otroligt bra häst som tyvärr ska säljas så jag kommer inte kunna rida honom många gånger mer. Igår red jag Papric igen för Mirva har stuckit till London (avundsjuk!), och idag var jag först på en terrängtur med Papric och sedan med Gary en sväng.
Efter en sådan vecka skriker mina muskler, och jag känner muskler jag inte visste fanns. Men ikväll har jag badat bubbelbad och hoppas på att jag mjuknade upp lite, bättre känns det iaf.

Har outfitbilder och sånt att slänga upp på bloggen, men det hinner jag nog med senare. Nu ska jag fortsätta lyssna på underbara låtar med Gotye och Loreen. Kanske slänger på några house före läggdags också.

Imorgon hoppar jag i bilen och kör iväg mot purmoskogarna för att sätta i förlängning åt Alexandra!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

KAROLIINA! hu vare me dehär bloggasi? "ja bloggar om tu bloggar" ;) du har ti ta igen!!!!!

2012-03-06 @ 23:12:27
URL: http://alexandrab.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0