Sjuk

Ligger hemma på grund av fökylning, det samma igår. Så idag ska jag bara vila för att kunna ta en runda till O'learys med Mirva senare. Eller ska försöka läsa till studenten här före.

Så less på allt med skolan att göra nu. Kan det inte bara vara avslutning så mitt slutarbete skulle vara gjort och jag skulle få besked om att jag nog har klarat studenten. Åhh snälla.

För ärligt talat tror jag inte jag kommer få nån studentmössa på huvudet detta år. Modersmål gick så dåligt, och psykologin som jag har framför mig kommer gå åt skogen har jag på känn.

Slutarbetet däremot, jag är nöjd. Men lärarna mindre nöjda. Konstigt när det de första veckorna i skolan betonas att man ska göra vad man vill och konst är olika för allihopa. Jaha, nejmen nu är allt man gör fel tycker lärarna. Aldrig får man hör något positivt utan allt är bara felfelfel. Lärarna vill bara ha mera, vaddå mera!?

Åhh, fluminlägg. Men ångesten över dessa kommande veckor är stor. Men nu är det snart helg iaf, så ska försöka låta mig själv varva ner. Måste dock sitta med näsan i psykologi böckerna för att ens ha en chans att få godkänt.

Ha det bra!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0