God morgon!

Godmorgon mina läsare!
Vaknade för cirka en timme sedan. Är ensam hos Topias, han åkte till jobbet redan klockan sex. Dagens feelis är på topp och nu tänkte jag äntligen visa lite bilder på vad jag håller på med, dock har jag bara mobilbilder ännu.



Altså detta är min blivande lägenhet! Jag renoverar för fullt för den är i väldigt dåligt skick. Förut bodde en gammal tant där, i cirka 12 år. Och helatiden har hon rökt inomhus. Men som tur håller lukten på att försvinna nu när tapeterna är borta. Har tydligen ingen bild på sovrummet men det är inte så mycket att se ännu.
I lägenheten kommer jag måla tak och väggar, även golvet ska bytas till laminatgolv. Mycket kvar att göra altså, håller på med att spackla väggarna och slipa dem. Som nästa ska det grundmålas och målas.

Nu blir det att kila över dit och fortsätta spackla och slipa. Detta blir nog bra det!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0