08/04/2013

Aktiv dag. Jobbade 9-16, kom hem och städade en del, cyklade till gymmet, hem igen, städa mera. Har inte haft någon motivation till att göra något vettigt på länge. Men idag fick jag på något konstigt sätt en boost, så jag utnyttjade dagen fullt ut. Imorgon slutar jag också klockan fyra så funderade på att ta en runda med kameran, skulle dock vara kul att få med någon, mycket roligare då. Tänkte också hinna med gymmet på kvällen. Altså väntar en ganska full späckad dag imorgon.

Tänkte bjuda på lite instagram bilder före jag kryper ner under täcket.

Börjar på långt hår, det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Björklund

"Börjar" he har du ju fan had i flejr åår!!! sååå fusk :D

Svar: haha men måst klipp bort några cm nu så e ska bli friskari å :D
Karoliinaw

2013-04-09 @ 07:58:11
URL: http://frisoralexandra.blogg.se/
Postat av: eliinw.blogg.se

Oj va fint hår du har! :D

Svar: Tack! :DD
Karoliinaw

2013-04-09 @ 13:37:50
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0